Food Expo 2019: Κάθε χρόνο και καλύτερες οι επιχειρήσεις στο χώρο των τροφίμων

10 χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του TUSSO, 30 χρόνια από τον πρώτο espresso και 90 από τον πρώτο ελληνικό, η οικογένεια Δρακούλη άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στην Food Expo 2019. Περισσότεροι από 1.300 εκθέτες από όλη την Ελλάδα παρουσίασαν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες επισκέπτες που πέρασαν από την έκθεση μεταξύ 16-18 Μαρτίου.

Ο κόσμος είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τον πληθωρικό Σμυρναίικο, τον gourmet TUSSO αλλά και την Chocometry original, τη νέα πρόταση της οικογένειας Δρακούλη στον κόσμο της σοκολάτας αυτή τη φορά.

Το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός έχει καταφέρει να συγκεντρώνει όλη τη δυναμική επιχειρηματικότητα της χώρας μας και αυτό από μόνο του είναι μία καλή είδηση.

Η προσέλευση 70.000 ποιοτικών επαγγελματιών από 28.000 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης που αναζητούσαν νέα προϊόντα για να αναβαθμίσουν την επιχείρηση τους και που ήρθαν αποφασισμένοι να κλείσουν νέες εμπορικές ευκαιρίες και συμφωνίες, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Πολύ σημαντικά και εντυπωσιακά είναι και τα ποσοστά όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα της επίσκεψης τους. Σε ποσοστό 23% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες ενώ το υψηλό ποσοστό του 93% δήλωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους τους επόμενους 6 μήνες. 

Το success story της FOOD EXPO 2019 αντανακλά την δυναμική του κλάδου των τροφίμων και των ποτών αλλά και το γεγονός ότι οι παραγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Έτσι λοιπόν η έκθεση αποτελεί το καταλληλότερο και ένα από τα πιο σημαντικό «οχήματα» για την ανάπτυξη και τόνωση του συγκεκριμένου κλάδου.